.

vi har en riktig svacka här hemma. Min magsjuka verkar ha Övergått till en förjävlig förkylning istället. vet inte om jag kanske börjat få öroninflammation också, mina öron gör så jävla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
Stackars robin har legat deckad hela dagen. Han är helt vit i ansiktet. Tycker det är skit jobbigt när han är sjuk för inbillar mig alltid att det ska vars något livsfarligt. Bådar gott inför mammalivet, hönsmami..
lillan i magen lever om lite då ovh då, så allt verkar stå bra till med henne SKÖNT.
min mamma kom förbi med alvedon och nässpray, känns lite bättre men öronen gör ont fortfarande. Hade tänkt åka toll min kompis ikväll men det var bara att glömma.. Så jävla sugit.
vi vet inte ännu om vi kommer kunna flytta i helgen, men vi hoppas på det. Skulle vara skönt att ha det gjort så vi kan boa in oss ordentligt. Skulle ha tvättat upp alt och börjat packa typ igår. Men har inte blivit något av det. Kanske hinner tvätta imorgon ( läs orkar ) eller fredag. I värsta fall får vi bara tvätta allt när vi fly.ttar men vore jävligt skönt att slippa det faktiskt.
 
ska dricka lite Cola nu och tycka synd om mig själv. Jävla skit vecka.
0 kommentarer