värdelöst

Var en väldigt bra dag i söndags. Är så tacksam! Somnade som en stock och var så himla nöjd.
 
Dock hade jag hoppats på att min energi hade fyllts på för ett tag framöver, men den är densamma. Är trött grinig och gnällig. Fått ondare och vill helst bara ligga ner hela tiden. Tänker hela tiden att jag ska ta mig ut på en promenad men det blir aldrig av, såklart.
Men nu är iallafall Robin ledig så jag har någon att prata med om dagarna, skönt. Synd om honom dock att jag inte orkar göra något. Bara inväntar att förlossningen ska kicka igång! Tar sån jävla tid allting, ingenting händer och det är så jäkla frustrerande. På nätterna kan jag ibland vakna av att jag har som stark mensvärk men det avtar alltid. Varje gång hoppas jag att jag ska få väcka Robin och säga att det är dags. Blä.
Märker att jag inte äter lika mycket längre hungern har trappats ner. Och tydlugen vanligt nu och man kan även gå ner i vikt. Skönt att inte vara hungrig 24h om dygnet.

har en väldigt duktig sambo som putsat alla fönster. Dom som bodde här innan har nog aldrig gjort det för man får inte ens bort allt skit.

Nu sova. Eller laga mat.
0 kommentarer