Imorse vaknade jag av att det krigades i magen. När jag väl lyfte täckte för att kolla så såg jag att magen hade en boll längst ner typ. Den var även stenhård. Klappade lite och kollade om jag skulle få någon buff tillbaka, och det fick jag. sen rätade hon nog ut sig / flyttade på sig för det var ingen boll längre. Såg så sjukt ut så för någon sekund vart jag nästan lite rädd ha ha.
Mysigt när man känner att hon bökar runt, önskar dock att hon gjorde det mer på dagarna och inte nätter och tidiga mornar.
Men men, nöjd ändå.

Helgen som var firade vi Robins pappa ute hos dom. Det var trevligt, lite nya människor och sen god mat.
Och denna helg som kommer ska vi åka till stokholm för att överraska hans farfar som fyller år, ska bli roligt. Hans farmor och farfar är jätte gulliga och verkar jätte glada över att en till bebis snart kommer.
 
Går in i vecka 26 imorgon och då är det "bara" ca 12 veckor kvar tills hon KAN komma. galet :)
 
0 kommentarer