Midsommarafton

har sovit som en klubbad säl mitt på dagarna hela veckan. Går upp rätt tidigt men sen somnar jag om vid 10 och sover ett flertal timmar. Antagligen för att Jag inte sover ordentligt på nätterna och för det e jäkligt tungt för huvud och kropp just nu.
 
idag var vi till min kompis och åt midsommarlunch. Super gott allting men fick så jävla jävla ont i magen och den vart stenhård. Förmodligen något med väldigt mycket laktos i, ångrade mig lite att jag inte tog med egen lunch endå. Har fortfarande djävulskt ont i magen, kan inte gå på toa heller så får hoppas de kommer ut imorgon. 
jätte jobbigt det där, speciellt när man inte är hemma, man har liksom inte koll på allting man stopper i sig. Trodde det skulle vara laktosfritt där men icke. Hursomhelst, maten var skit god vågade dock  inte ta mer så blev inte mätt, måste börja var a mer noga även när jag inte är hemma vad som är i maten. Är inte alls roligt eller bra för kroppen näe man reagerar såhär.
efter lunchen och lite häng drog vi vidare till Robins föräldrar vrålhungrig och där grillade vi, vart grillspett som man fick välja vad man ville ha på. Både kött och grönsaker,näven där super god mat!! Lite kubbspel körde vi hos dom också. Sen jordgubbar och glass, mums. Så mätt har jag inte vart på länge. Dock inte så klokt att proppa i sig en massa mat när Man har så ont men what to do.
 
Ligger och masserar min stackars onda mage, ska försöka sova nu.
länhtar till nästa midsommar då jag också kommer kunna ta ett glas vin!
0 kommentarer