engaged

Dagarna har rullat på och jag känner mig pigg igen. Har hunnit fylla år och fick även en riktigt oväntad överraskning. Robin gick helt plötsligt ner på knä och friade. Hamnade nog i någon slags chock där och vart helt förvirrad men samtidigt väldigt väldigt glad såklart! Svarade utan att tveka Ja. 
Min familj vart jätte glada av att höra den nyheten, hans visste redan om att han skulle fria men var också glada såklart. Mina vänner har inte sagt något alls faktiskt, förutom En som är på andra sidan jorden, och det värmde mycket att någon grattat iallafall. 

Magen har vuxit lite och känner mer och mer små fladder och buffar på kvällarna och ibland på morgonen. Jag längtar ihjäl mig till det blir riktiga sparkar som man även kan se på utsidan med. Halva graviditeten är avklarad och det känns som en stor fet milstolpe vi har nått! Hoppas de kommande veckorna rullar på fort så sommaren kommer och även lilla M. Ska boka in ett ultraljud privat så min lillasyster får följa med och titta, så roligt att någon visar intresse för det så man kan dela med sig mera.

Vi flyttar även snart så vi har börjat planera mer ordentligt hur vi vill ha det i barnrummet med tapeter och inredning, om jag ska vara ärlig så får jag rätt fria händer så länge inget är knallrosa, och det vill jag inte ens ha in där så det blir nog bra. Vill ha mjuka pastellfärger så rummet känns ljust fräsht och harmoniskt. Inte för att den lilla kommer använda det så mycket i början men när hon blir större ska det vara trivsamt för henne där inne när hon leker sover osv. 

Längtar till alla spännande saker detta året.



 
0 kommentarer