Samvete

Har haft en skit dag igen. Legat och funderat en massa.
får jätte dåligt samvete för att Robin flyttat ifrån alla sina kompisar och familj. Han är en sån som vill umgås med människor hela tiden och vad jag fattat så hängde han väldigt mycket med sina vänner innan han flyttade, till mig..
jag o andra sidan har inte alls lika stort behov av att umgås med kompisar varje helg osv, utan det blir någon gång då och då och det är ingenting jag tycker är konstigt. skuppe det vara så att han vill flytta närmare hem, så kommer jag inte sätta emot det. Planerna ligger på att köpa hus om några år, kanske tidigare beroende på sparandet. Och då vill jag att vi flyttar närmare hans hemort för det känns inte rättvist att han sitter här ute och inte hinner hälsa åå sina vänner och familj så som han behagar. 
0 kommentarer