Sjukskrivning

Imorgon är det dags för besök hos bm igen, går in i vecka 32 imorgon. Som vanligt känns det som att tiden rusar iväg samtidigt som den går sakta som fan. 
Ska ta upp med henne att jag inte fixar att jobba längre. Det är för jobbigt. Hur mycket jag än vill så går det inte. Jag får sätta mig hela tiden och blir mer sittandes än uppe och aktiv. Jobbar man med barn så fungerar det inte. Min chef är så jäkla sjysst. När jag tog upp det med henne igår så var hon helt förstående och gav tips på vad jag ska tänkande ( hon har jobbat på förlossningsklinik så har bra koll åå saker ), och även fast jag är timanställd så säger hon inte upp mina timmar, utan väntar på besked hur det blir. Hon skulle lika gärna kunna ta bort mina timmar direkt. 
Känns surt dock. Är ju mycket det sociala man misar om man blir sjukskriven. Alla andra jobbar och man själv kommer gå hemma hela dagarna. Hoppas någon mer är hemma så man lan ses och fika eller så. 
Hursom. Så blir jag säkert inbokad hos en läkare för att sedan gå vidare om jag blir sjukskriven eller inte. Känns inte helt,bra att man ska vara nära till gråt för att det gör ont och blir jobbigt på jobbet. 
Blir nog bra..
 
Robin tycker det är jätte kul när han ser hur min mage hoppas fram och tillbaka, hur det boxas och att hon sparkar när han pratar med henne. Det har blivit mer och mer sånt, så är väl inte helt omöjligt att hon känner igen hans röst. Coolt ändå. 
 
Ikväll ska vi till mina föräldrar och baka bullar'! Så jävla gott har längtat tills idag haha.. jag blir kvar där över natten så jag slipper gå så långt till bussen imorgon, är jag hos dom är det typ 30m till bussen.  Skönt.
 
vet inte vad jag ska göra nu, strypa katten eller tvätta Kläder.. Återstår att se. 
0 kommentarer