ny vecka

Har nu gått in i vecka 25, ett steg närmare till hon är här hos oss på riktigt. Velar mellan att tiden gått fort och tycker sen att allt går så sakta. Hon sparkar väldigt mycket nu på kvällarna och framförallt på nätterna, vaknade för någon natt sen och trodde nästan at thon var påväg ut. Var full fart där inne, helt galet.
Såklart är det skönt att jag känner henne mera nu det gör mig mycket lugnare. Men ibland undrar man vad man har där inne, kanske en alien he he.
Vart kort vecka på jobbet vilket var väldigt skönt, var bara 8 barn där så blev nästan lite lång tråkigt imellanåt.
Igår var jag hem till föräldrarna och åt lite mat, fick ett påskägg som var en badbalja vi velat ha. Jätte fint men var dubbelt så stor än vad vi trott. Fick även en dockvagga med mig hem som jag fick av min farfar och farmor när jag var liten, den ska vi ha i lillans rum såklart så kansk ehon leker med den när hon är större.

Robin köpte så fina kläder till henne förra veckan. Allt var faktiskt helt i min smak haha. Vart lite förvånad. Gillar enkla och inte för skrikiga färger. Helt ok med några plagg med lite mer starkare färger men har hellre ljusa pasteller.
Finns så mycket jag vill köpa men ska nog avvakta lite nu på min mammas och sen robins mammas begäran, då dom gärna ville handla kläder vilket dom gärna får göra. Fullt medvetna om att hello kitty är förbjudet haha.

Längtar till vi ska börja flytta måla och allt sånt där, till vi bor där på riktigt! Ska bli så skönt. Större och bättre planlösning. Totalt tre sovrum, stort kök, stor hall, vardagsrum, balkong. Badrummet är lite litet men man kan väl inte få allt man vill ha.

0 kommentarer