.

Dagarna går sakta men framåt. 4 dagar kvar till beräknat datum. 4 dagar kvar sen går jag in i vecka 41 om hon inte behagat komma. 
Hade verkligen hoppats på att hon skulle vart ute hos oss nu. Imorse vaknade vi av att Robin fick ett sms av sin kusin, hon fick en son sent igår. Hon va beräknad i augusti. Skit kul för hennes skull men fan vad bitter jag känner mig. Speciellt eftersom vi är beräknad före henne.. SUCK.
Tur att allting gick bra trots att han kom en månad för tidigt. Men jag är bitter. Robin säger att han känner på sig att hon kommer snart. Det går inte in alls, jag har typ stängt av lite nu och det är ganska skönt ibland. Vill inte ha några besök eller så vill bara åka och föda barn nuuuuuuuuuuuuu. Det här har verkligen inte vart en dans på rosor, fyfan för att vara gravid. Har aldrig gillat det. Känt mig ful och äcklig hela tiden så ska bli skönt att få ut henne. Belöningen. 
 
snälla snälla snälla kom nu då..
0 kommentarer