Livet

Ibland kan jag skämmas över hur mycket jag gnäller över saker. Idag är en sån dag jag skäms! 
Har vart så irriterad över att saker jag vill köpa inte finns eller inte går att köps just precis nu, att jag måste vänta. Gnällig för jag har ont osv. 
 
Jag är fruktansvärt tacksam för alla saker jag faktiskt har. Min sambo och blivande pappa till lillan, vad hade jag gjort utan honom? Han som får mig glad och känna mig trygg. vänner och familj. En frisk bebis i magen som snart tittar ut. Livet är underbart och vilka vändningar det kan ta. 
Hade aldrig kunnat gissa för ett år sedan att vi skulle vänta på en bebis nu. Så nära mål! 
Jag är evigt tacksam för alla ting jag har här i livet, att jag fått chansen till uppleva detta. Fantastiskt. 
 
Har fått något ryck idag och rensat allt i gästrummet / systersonens rum. Fatätas en säng och lite hyllor osv. men sängen ska köpas in nästa vecka, sen ko,,er allt lite på om pö. Måla om ska vi göra också, vitt såklart haha. 
längtar tills robin har semester så vi kan börja pyssla mer hemma. Ska målas om i hallen uppe och nere, samt våran sovrum. När ork och tid finns.
vi har sagt att vi sks försöka gå på bio någon kväll, men har bestämt mig för att ta det sen när hon är ute. Kan inte sitta still så länge pga att jag måste springa och kissa Och sen gör de tyvärr ont att sitta för länge. 
Men sen så, då ska vi se jurassic park om dem fortfarande går. 
 
V 37 nu och börjat få mer sammandragningar nu, och magen känns de som har sjunkit ytterligare. Undra om man vågar hoppas på att hon kommer snart? ❤️
 
0 kommentarer