Drygt

helgrn var helt ok. Åkte till R's föräldrar på lördag morgon och sedan vidare för att köpa babyskydd. Det var en present från framtida farmor och farfar, 3200kr gick stolen och den där knäppafaststolensmidigtibilengrejen. Skönt att slippa den utgiften, väldigt snällt av dom. Hade tittat ut två redan innan vi åkte, en stokke och en maxi cosi cabriofix. Blev maxi Cosin. Har tt bra betyg och kändes rejäl men endå inte för tung. och lilla barnet slipper sitta som en ostkrok vilket jag tycker är bra.
efter det rullade vi vidare till 30årskalas, kul att träffa fler av Robins släkt alla var jätte trevliga. Men efter bara två timmar hade jag så jäkla ont överallt så fick hålla tårarna tillbaka vilket var väldigt jobbigt. Hur jag en satt eller stog så gjorde det ont. Fem timmar var vi där, sista timmen vart min mage stenhård flera ggr så kroppen har väl börjat träna för förlossningen.
var så skönt att sen komma "hem" och lägga mig i sängen, sträcka på benen och bara slappna av!
 
just i skrivande stund har ungen ett boxningspass i magen. Den guppar och har sig åt alla håll, har känt hennes fot/fötter ett par ggr och kraften i sparkarna är helt galen gör skit ont när hon går loss på revbenen.
,MEN skönt arr hon mår bra .. :)
0 kommentarer