thursday

Drömde att jag fick en sån där avgjutning av magen av min syster. Hemskt. Kan verkligen inte tänka mig att jag vill ha en sån, tycker dom är så fula och vart sätter man ens upp dom sen? Får verkligen hoppas att jag slipper undan he he.
Igår drömde jag att vi flydde från en tsunami. Vi klättrade upp på det högsta taket vi kunde hitta, sen lossnade det. Vi flöt  runt bland massa rivna hus och människor som skrek. Roligare saker kan man få drömma tycker jag.
 
Ska idag hämta min systerson som ska vara hos oss några dagar. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men blir nog en picknick imorgon, får se vad han vill göra helt enkelt. Är nyfiken på hur han kommer att reagera på sin lilla kusin sen. Han är ju van att få all uppmärksamhet men borde gå bra. Kommer säkert bli glad, så länge han får ha sina traktorer för sig själv.

Har även tänkt  börja packa ner böcker tavlor och annat smått idag, för nästa helg går flyttlasset. Och förmodligen hinner vi med allting den helgen, vi flyttar inte så långt och vi har inte överdrivet med grejer heller.
 
...Nästa gång jag ska till barnmorskan är jag i vecka 30! Galet..
 
0 kommentarer