Jobbigt

har haft en känsla hela helgen att det nog inte dröjer så länge tills allt sätter igång. Magen har typ sjunkit lite och känner mig tyngre och lite tryck nerÅt. Jobbigare att sova magen blir spänd till och från. 
hoppas hoppas jag slipper gå såhär i fyra veckor till.. hoppas det bara är två veckor kvar. 
så Jobbigt att man inte kan veta exakt dag, man bara väntar och väntar. 
Är en hel del jag inte hade någon aning om som kan hända när man 
är gravid. Som en svullen punani tillex. nu vet jag hur folk med bullfiffi känner ha Ha.  Äckliga flytningar, tycker det e sååååå vidrigt alltså. Känner sig typ skitig hela tiden. Att man svettas floder och att svetten luktar mycket värre, återigen känner sig skitig. Men jag är iallafall jävligt glad att jag sluppit hemorojder! Tydligen vanligt. Så är väl bara hålla tummarna att jag inte får knölar i arslet, vore ju pricken över i . 
Tips från bm är att sova när jag känner mig trött, kämpa inte för att vara vaken. kropprm belöver mycket sömn och vila nu. Så jag sover ett par ggr om dagen, skit tråkigt. 
 
två veckor sen ska du vara ute.
0 kommentarer