mindre roligt

Får mer och mer ont i ljumskarna om dagarna, värst på kvällen. Ska fråga  bm om det nästa vecka. Kissnödig hela tiden så sömnen är åt helvete. Drömmer fruktansvärda mardrömmar hela tiden. Ja är väl de mindre roliga saker som hänt under graviditeten. Bebisen sparkar mer och mer men fortfarande väntar jag på att få se mer och känna starkare sparkar! Vill att Robin ska kunna känna han också. Pratade med min mamma och när hon väntade min bror, som är flrsta barnet, så satte inte sparkarna igång fören i vecka 25, så kanske tar tid för mig med. Om man är riktigt orolig ska man tydligen få ett extra ultraljud så man får se att allt ser bra ut.
Antagligen ligger lilla I fortfarande med ryggen utåt och sparkar mot min rygg, tydligen vanligt. Men borde såklart vända på sig någon gång.

Smörjer och smörjer in magen, varje morgon varje kväll. Men har fått såna vidriga bristningar alltså.. Har haft nån liten bristning på låret innan men nu är de fan sjukt. Känner sig lite äcklig faktiskt, är inte direkt så fint. Men har man tur kan dom blekna bort. Men sola ska man tydligen inte göra då enligt vissa. Får se men hoppas verkligen att iallafall hälften av dom fula strecken försvinner he he.

För att boosta på självförtroendet lite så har syrran och jag bokat tid för fransförlängning. SÅ SKÖNT. Längtar ihjäl mig jätte töntigt ha ha. Är dock om en månad men ändå. Sen fyller man på var 4-6e vecka. Slipper sminka mig varje dag och har fina mörka fransar ändå kan inte bli bättre.. Robin tyckte det var en bra ide så jag kanske känner mig finare, han är väldigt mån om att jag ska känna mig fin speciellt nu. Han säger hela tiden att han tycker jag är fin vacker osv och lite extra nu med en gravidmage. Han gillar det verkligen och vill gärna känna så fort han har chansen. Gulligt!
 
Helt ledig denna helg, inget inplanerat. Och det är så jävla skönt.
0 kommentarer