Namn

Vi hade tidigt kommit överens om ett pojknamn och ett flicknamn. Sen ändrade jag mig helt angående flicknamnet av flera anledningar och hittade ett annat jag gillade. Robin tyckte/tycker det var fint också så då har vi kallat henne för de sen dess vi fått reda på könet. Men nu är jag  jävligt kluven igen. Har inte kunnat släpp det första namnet riktigt och inte Robin heller. Ofta som det dyker upp och tänker alltid att det är så fint och ovanligt! 
Vi har sagt det att vi best'mmer helt säkert när hon är ute vilket av namnen hon ska få bära. Det ena är lite tuffare och det andra mjukare. Ett av dom gillar vi lite mer än det andra. Men kan ändå inte bestämma mig. Robin vet helt säkert. TUR att hon inte är här fören om fyra månader så den blivande mamman får fundera ordentligt. 
I eller M.


SNART flyttar vi. Herregud. Det ska målas tapetseras köpar möbler oosssvv. Livet går framåt! I full fart känns det som.
0 kommentarer