Namnbetydelse

Har kollat lite vad våra namn betyder. Både mitt och Robins, sen även de två namnen som vi, nåt av dom, kommer döpa våran dotter till. Det ena betyder kamp, vilket inte lät så roligt. De andra betyder Evig ungdom. Lite bättre. Inte för att det har någon som helst  betydelse för om vi kommer välja det eller ionte men kul att kolla upp iallafall.

Idag har jag fixat så jag ska till BM och mäta magen osv om några veckor. Lillasyster vill hemskt gärna följa med på allt sånt så hon får äran att göra mig sällskap då Robin inte har möjlighet att följa med just den dagen. Vet att han inte tycker det är så roligt att han missar det, men det är ju "bara" mätning och lyssna på hjärtat samt blodprov som ska göras. Kommer spela in när vi lyssnar på hjärtat så han får höra hur det låte rnär vi är där. Kan tänka mig att deras maskintjofräs är tusen ggr bättre än den lilla vi har hemma.
Efter undersökningen ska vi hänga lite på stan äta lunch och sånt. Längtar lite faktiskt. Kommer vara i vecka 24 exakt när vi ska dit, spännande! Hoppas sparkarna har kommit igång ordentligt då, men de borde dom ha gjort annars blir jag orolig.
 
Trivs så bra på jóbbet och har väldigt roligt där. Alla är så lättsamma och snälla! Och ett fett jävla plus för den fantastiska mat som kocken gör. Allt från grunden. Hade det vart möjligt så skulle jag sno med mig matlådor hem, hehe...
0 kommentarer