Förberedelser.

har packat BB väskan nu, till lillan. Inte till mig eller robin, är lite jag måste köpa innan jag kan säga att den är färdig.
det blev ett par outfits, tänker bäst att ta med för mycket än för lite. Min syster vart kvar på BB med sin son i en vecka efter förlossningen, för att han var tvungen att sola. Så kan vara skönt att inte känna oss stressade Om de nu skulle vara så att hon måste vara kvar av någon anledning. 
Känner mig peppad på att föda barn. Bur coolt är det inte egentligen. Man ska trycka ut sin unge genom fiffin. Helt galet. Hoppas det blir en för,oss ing utan komplikationer, att hon ligger fel eller att jag måste göra ks. 
Hoppas även att jag slipper komplikationer efter förlossningen. vore jobbigt när det enda man vill fokusera på är den lilla människan som precis förändrat allt. 
Längtar så jag spricker. Tänker bara på henne hela tiden nu, märker att jag dagdrömmer väldigt mycket då robin kan prata med mig men jag är inne i en bubbla och märker inget, men dt är vanligt tydligen. Förberedelser.
 
var så roligt härom kvällen när vi låg i soffan. Sa till robin att kolla på magen, och han sare även handen på magen. och sa flera gånger oh shit jävlar vad hon sparkar, samma sak n
r vi skulle sova. Han lägger handen på magen och pratar lite, sen vart han i chock när hon började härja igen och han kände hennes fot dras mot hans hand. Jag känner det hela tiden men för honom var det faktiskt första gången.  så han tyckte nog att det var lite creepy först Då han inte trodde man kunde känna så tydligt. 
Han säger hela tiden att han längtar. Är otålig precis som jag.
 
hoppas hon kommer om 5-6 veckor. Lan inte vänta längre.
 
har klickat hem väggdekor till hennes rum istället för att måla Nåt, oooorkar inte.. Det blev iallafall rosa 3D fjärilar. Så får se hur det går när jag ska få upp skiten så att det ser fint ut. Antingen blir det as bra eller så går det åt helvete och kastar skitEn. 
beställde även hem ett hårband med rosett i ljusrosa, inte fläskigt som vissa har utan enkelt. Ska ta med till BB hahah... Herregud. 
 
 
 
0 kommentarer